22 Augusti

japp, idag var det första dagen i skolan då!
Den var faktiskt helt okej. Vi hade lite info, fick nya skåp (jag fick skåp nummer 196) och sen så hade vi spanska och skval. Det är kul att vara nia kom jag på idag, dom nya 7:orna är inte lika stöddiga som 7:orna var förra året. Sen så gick jag träffa Elina och Johanna igen :) Dock vart det tråkigt när man väntade på lektioner, men de är det alltid. Vart lite poolers med Caisa och Amanda. vi har ju varit kompisar sen innan men jag börja snacka med dom mer och dom är ju riktigt trevliga, kommer nog umgås med dom när inte Gabbis eller Elina har rast tror jag :)

Och sen fick jag veta att det är fölmönstring imorn!! (För er som inte fattar är fölmönstring typ utställning). Och jag kanske, bara kanske kan åka :/ Kan inte åka med Åsa men Åsa ska höra med Tiffys ägare o fråga om jag får åka där. Håll tummarna för mig! Annars kaaanske Andreas kan köra mig, men han är inte säker :/

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Elin
2008-08-22 klockan 20:43:56

Åh vad mysigt med Herrskog. :') Varför fick ni nya skåp? :P Ja, det är mysigt men lite ensamt just nu.. :/


Kommentar av: Lisa
2008-08-23 klockan 17:47:27

´Jag saknar faktist Herrskog, men bara lite ;) Haha. Jag börjar i övermorgon, det är ju helt sjukt :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan