26 Augusti

For till Gabbis direkt efter skolan, kom hem och gav kaninerna mat och sedan gick jag och la mig typ, haha :) ¨Så jag orkar inte skriva nått blogg inlägg nu så ni får ett citat från Nisse istället som hela våran klass tyckte var roligt.

Det började med att våran klass hade varit ganska pratig och Nisse började bli lite småsur. Så han började prata med låg allvarlig röst (och han såg skit allvarlig ut) om att han skulle säga lite saker om Kina ch sen skulle vi memorera dom och svara på frågor senare. Så här sa han då...

- Kina (säger han då och tittar allvarligt runt och ser lite småarg ut), ligger i Asien..... Det visste ni inte!!

Alla börjar as garva och även Nisse, ingen hade precis väntat sig de där XD Hahaha, Nisse kan ocksp vara rolig ibland ;)

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-27 klockan 18:24:00

Hahahahaahahahaha! xD Gud vad stört xD



Jag saknar Nisse :( :P


Kommentar av: Marre
2008-08-27 klockan 18:25:47

NISSE E BÄST!! Jag ska träffa han!! XD Fan va kul de ska bli ^^ De e sånna tillfällen med Nisse man saknar


Kommentar av: Elin
2008-08-30 klockan 12:34:57

Hahahaha, jag började le jättemycket när jag läste det här. :D Nisse är så kul. :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan