28 Augusti

Så satt jag här än en gång framför datorn med en sjukt gosig Cissi Lotta bredvid min sida!
Skloan har varit nästan kul idag faktiskt (belive it or not). T.ex på gympen när vi hade basket då Simon började klaga över hur dåliga lag de va och att de andra laget BORDE ha vunnit med fler poäng, förlåt Simon, men det är faktiskt bara ett spel :) Sen så på syslöjden dampade vi som vanligt mer än vad vi sydde, hahaha, typiskt oss faktiskt. Jag sydde en söm ;)

Sen när jag kom hem och vi hade ätit så skulle mamma o pappa dricka kaffe. Det var slut i den burken dom brukar ha kaffet i så mamma sulle gå o hämta ett nytt paket och då hände något drastigt, KAFFET VAR SLUT! Jag kunde nästan se hur både mammas och pappas värld bara föll i spillror då!!! Hahaha, beroende som dom nu är så tänkte dom fara på Ica, men det är ju stängt sa mamma halvt desperat medan jag satt och skrattade åt dom. Det slutade med att dom for till båten och hämtade kaffet där och tog hem, haha, beroende? ;D

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-28 klockan 21:18:46

Typiskt vuxna att vara besatt av kaffe xD Det är mina föräldrar med... om dom inte får kaffe blir dom jätte kinkiga :P


Kommentar av: Sandra
2008-08-29 klockan 13:49:11

Vuxna alltså.. det där kaffet haha!


Kommentar av: Marre
2008-08-29 klockan 17:37:49

Men hallå!! Allt för kaffet ju!! Oo XD Looove it ^^


Kommentar av: Elin
2008-08-30 klockan 12:32:50

Haha, vuxna är verkligen beroende av kaffe. :P Hoppas du har det bra. :D Jag saknar faktiskt Herrskog. xP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan