31 Augusti

Förlåt för ouppdaterad blogg, men det ärså ibland :) Här kommer typ min helg!

Fredag: Gick i skolan och sedan for Gabbis och jag till stan. Jag köpte spännen, trosor, sockar och strumpbyxor. Sen åkte vi hem till mig och åt kyckling och gjorde ansiktsmask (!!), något som varken jag eller Gabbis någonsin hade gjort förut, men det gick bra :)

Lördag: Gabbis och jag såg typ på film tills vi t lite lunch och sen skulle jag iväg och jobba på Ica en sista gång. Det var inventeringen som inte var sådär jättekul men ändå helt okej. Som sommar present så fick vi 300 kronor i presentkort på bio (Så nu har jag 400 i presentkort på bio... Måste börja gå snart!) och sen så fick vi som arbetade där på inventeringen 500 kr var!! Egentligen skulle te.x jag bara ha tjänat 336 men tjänade istället 500 :D

Jag kom hem vid typ halv åtta och då skulle jag äta mat men jag åt den inte förrän kanske 20.30 - 21.00 . Mamma och Pappa avr borta så det var bara jag hemma i huset. Då kom jag på att jag måste gå till Lisas katter och då smsa jag Jessica som ville promenera med mig dit. Så klockan halv ett på natten begav vi oss till katterna! As roligt var det faktiskt :D

Kommentarer
Kommentar av: Jessica
2008-08-31 klockan 23:33:33

haha, ja det var verkligen en mysig prommis :) ^^


Kommentar av: medina
2011-08-14 klockan 05:05:59

hej, jag skulle vilja låna dina bilder till minstall.no om jag skriver ditt namn på dme`? se det som en reklamering undegär :D

svara gärna på min blogg eller min hotmail :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan