4 Augusti

Här är jag igen nu då, ännu en ny blogg!
Kände att jag inte trivdes med blogspot system, så jag la ner den bloggen. Har nu fått väldig blogg-sug och tänkte starta en ny! Designen kanske inte är så snygg än men jag ska försöka att jobba på det. Ni som inte har nån aning om vem jag är kan jag säga att jag heter Rebecka Vigren och bor i en liten by i mellersta Norrland. Jag har två kaniner som heter Leona och Jogrimur... en katt har jag också, Cissi-Lotta. Mitt störta intresse är att fotografera! Det gör jag med min Nikon D40 och mina objektiv (Tamron 70-300, Sigma 50-150, Nikkor 18-55). Men mer om fotograferingen och mina bilder kan ni se och läsa om på min hemsida, www.beckafoto.webb.se . För övrigt så håller jag också till på bilddagboken om ni skule vilja se mer av mina bilder så heter jag Majsbecka där.
Ja, det var allt jag tänkte skriva i mitt första inlägg! :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Jessica
2008-08-04 klockan 23:51:01

spännande Becka! Och jag som trodde att din blogg skulle kretsa kring "boosta", thihi :D.


Kommentar av: Elin
2008-08-05 klockan 19:27:18

Haha, tack så mycket. :D Jo, jag kan tänka mig, jag vet ju hur nervös jag var.. ;P Vad vann du då? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan