5 Augusti

Idag har jag och Lisat jobbat sista passet på Ica för den här sommaren! Det har varit riktigt kul att jobba där, även om det har varit segt och tråkigt ibland har det för det mest vart vänldigt bra! Är glad att få sommarjobba där nästa år igen :)
Lisa och jag hade lite tråkigt (Eller kul?) när vi skulle gå ner i frysen och kolla om det behövdes fyllas på något. vi hittade lite stuff att fylla på men det blev över av en sak så vi gick ner med den kartongen och en kartong som var tom. Sen så lullade vi omkring lite i källaren och Lisa satte kartongen på huvudet och blev helt plötsligt Sauron i Sagan om ringen! Hahaha, det såg lite kul ut :)
Men nu ska jag snart till Bea och sova där med Marre och henne. Vi ska väll kanske spela lite kort och krocket som vanligt, och ha det myys. Sen imorn ska vi till stan.
Aja, här nere ser ni hur grymt lik Lisa var Sauron



// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Elin
2008-08-06 klockan 12:56:11

Haha okej. xD

Jag är extremt avis på er som har slutat nu, jag har halva min jobbperiod kvar.. :/ Haha, oj vad likt. xP




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan