6 Augusti

Idag har jag varit på stan med Marre och Bea. Det var skiiit roligt eftersom jag var där med så trevliga människor och det var så GRYMT mycket rea. Marre köpte faktiskt mest saker och jag troor att jag köpte minst faktiskt. Aja, jag köpte b.l.a min första Ben & Jerry glass som var skit god! Jag köpte Baked Alaska som för övrigt också stödjer miljön, tummen upp.

Jag ska snart över till Bea igen och köra lite kubb. sen ska jag hem o sova och imorn ska jag till Tandläkaren, fria Bea och hämta ut min dator! :) Japp, den har äntligen anlänt till Ullånger men tidigaste datum och tid att hämta den är 7 Augusti 16:00.

Här är en lista på allt jag köpte:
Munktröja, Bik Bok - 150 kr
Skjort-klänning, JC - 30 kr (!!!)
Beas present, *** - ***
Chokladkaka, Gröna gåva - 22 kr

Kommer kansek bilder senare på hur det såg ut.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-07 klockan 21:31:33

Hihi, det är mysigt att gå på bio med dig med :D

Jag såg faktist inte så mycket rea i stan, iallfall orkade jag inte kolla så mycket. Rea är så uttröttande xD


Kommentar av: Marre
2008-08-08 klockan 17:01:23

Finfin blogg måste jag säga mate! ;P Meeen iaf, undrar om du fortfarande e på de där med fotona och om du kunde fixa till dom lite? ^^

Kommentar av: Jessica
2008-08-08 klockan 23:56:00

storhandlarN :D haha ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan