En dröm

Ni som känner mig vet att jag har ganska sjuka drömmar då och då. Nu ska jag berätta om en dröm jag hade inatt!

Minns inte riktigt hur de började men det var jag, Lisa och Marre som gick i en skog. Och helt plötsligt kom vi till en stor herrgård med massa hagar med UR TJUSIGA hästar! Så jag gömde mig lite i skogen och började plåta. Hästarna gallopperade och så, så de va riktigt roligt att fota. Sen kom det en man (Ägaren till stuteriet) och han var skitsnäll och bad oss att komma in till stallet och fota. Men innan vi gick till stallet fick vi gå in i hagen o fota, men då slutade hästarna springa. Aja, sen gick vi in i stallet och där vare skit snygga hästar också! Vi fotade ingenting där (fråga mig inte varför). Sen så kom vi ut typ bakvägen och då var det en welsh som busade i hagen i solnedgången Marre och jag fotade på men alla mina bilder blev suddiga! Sen så kom vi till nån liten lien dressyrbana men de gick vi bara förbi.

Sen tror jag att jag vaknade utan min katt som typ gick i mitt ansikte! Haha. Cissi Lotta sovde hos mig i friggeboden den här natten :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-08-19 klockan 17:03:47

Men hallå de där va ingen sjuk dröm!! XD

"Hehehe kyrkbänk" är en sjuk dröm XP


Kommentar av: Lisa
2008-08-19 klockan 20:22:03

Haha, det där var en kul dröm. Så blir det när man umgås med för mycket hästar och Kameror xD


Kommentar av: Senna
2008-08-21 klockan 15:34:58

hahah, vilken knasig dröm! xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan