Fölmönstring bilder

Jag kom ivåg ändå på fölmönstringen! Det var ju inte en SÅ stor fotomöjlighet som jag trodde att det skulle bli p.g.a att dert var inomhus med dåliga ljus och jag stod på läktaren, så inte några fina kort från ridhuset. Men fölenm stod ju och väntade ute innan dom gick in så där fick jag lite kort :) Här kommer det lite från tävlingen.

 

< Ursäkta kvalitén på dessa fyra bilder! Var tvungen att förminska dem på bloggen >





<< First Carmino. Det gick bra för FF (som kanske inte ska heta FF XD) Och First Carmino. Alltså dom föl som står uppe hos Åsa :) Tror att båda fick 44 p.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-08-24 klockan 01:39:43

Jag fattar ingenting men söta föl iallafall ^^


Kommentar av: Marre
2008-08-24 klockan 09:16:08

Sweet! ^^ Asfina föl, men om FF inte ska heta FF vad ska han då heta!? :O


Kommentar av: Ida
2008-09-06 klockan 08:27:40

Jättehärliga bilder! :D


Kommentar av: R O N J A
2008-09-06 klockan 21:17:14

Vilka fina foton! Önskar jag också kunde fota så fint .. :) Snygga hästar dessutom. Titta gärna in i min blogg och kommentera ngn bild :D



MVH

R




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan