13 November

Känner att jag borde uppdatera! :)
Idag har jag typ haft skola o kommit hem. Vi körde basket på idrotten (kulkularekulast!) och sedan så gick det faktisk bra på matten!! Jag är lite snille på de här med volym :D Btw, vi hr haft ett engelska prov också, det gick ganska bra tror jag.. engelska proven brukar inte vara så svåra. Sen vare damp på syslöjden som gällde! Skitkul som alltid. Pernilla, jag och Karro sprang in till HK:n och kikade där dom höll på att baka, jag tror faktiskt att Elisabeth tyckte att det var roligt! ;)

Sen nät jag kom hem så spelade jag lite piano. Och medans jag spelade så ringde mamma:

Jag: Hallå?
*hörs bara buller och annat och ingen som pratar*
Jag: Hallå? HAAAAALLÅÅÅÅÅ?!
*då hör man mamma ganska avlägset: va? hörde du någon som ropa? (hon pratade med Lena)*
Jag: HALLÅ!!!!!
Då märker mamma att hon råkat ringa mig av misstag, haha! Jag säger bara:

Seg, segare, mamma! ^^

// Becka



Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-11-13 klockan 18:50:35

Hihihi, söt sötare Eva :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan