20 November

Idag hade vi gymnasiemässa på Ådalsskolan. Det var faktiskt inte så tråkgit som de låter! Först gick vi omkring i montrar och kollade på alla program, vilket va nästan de tråkigaste.. alla som stod i montrarna frågade mig hela tiden: "Men ska inte du gå de här programmet?" och näästan varje gång sa jag "Nej!" Speciellt till el, industri och trä, haha!!

I alla fall fick vi gå på lektioner efter det och de va ritkigt roligt. Första lektionen gick jag med Elina och Karro till SP (Samhälls programmet). Där fick vi massa dilemman (?) som vi skulle argumentera för vad vi tyckte typ :) . Sen så gick Karro och jag till Media där vi fick leka i en fotostudio, vi vart så vackra på kort!! ;)
Sen så mötte vi Polly o Jesper i korridoren och sa åt dom att dom skulle fota sig. Så dom gick dit o jag knäppte massa kort på dom (49 st? ;)) och sedan laddade vi ´över dom på mitt USB-minne!

Visst är dom söta på kort! :D



// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-11-21 klockan 16:59:16

Åhhhh, sweeet :') (L)


Kommentar av: Sandra
2008-11-28 klockan 17:48:16

åh men vilket sött par :D funderar du att gå samhälls eller? ;) jag går ju sp, mkt plugg men det går ganska bra. (;


Kommentar av: sanna
2008-11-28 klockan 22:48:47

Jag går BF sviiiiiiiiin bra pogram! Inte så mkt plugg ändå, mer inlämningsuppgifter! ;D varför väljer du inte media eller ngt så du kan fora typ? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan