14 Oktober

Idag va Gabbis sjuk.. de va inte alls kul! De va inge kul idag i över huvudtaget typ. Gabbis va sjuk, Jag va deppig (typ XD), Jag orkade ingenting o va jättetrött och så. Men i alla fall var det något som piggade upp mig, MUSIK :D mmm, jag är kär i musik.. OCH Harry Potter :D <3 Och skoldagen slutade med att våran buss var helt upp fuckad, och då menar jag inte själva bussen utan människorna i den! Shit va jag längtar till gymnasiet -.- Egentligen skulle jag rida idag men jag fann ingen ork till det.

Sen när jag kom hem och alla andra kom hem vart det lite bätte. Vi åt gröt, vilket jag tycker är jättegott! Och mamma o jag har beställt sockerpasta och pastafärger!!! :D Iihh, jag längtar tills de kommer :)

Och jag har en kompis är skit-duktig på att skriva texter, bara skoja, jag har två kompisar som e skit duktiga på att skriva texter :D Nu ska jag lyssna på vad min pojkvän Harry Potter ska göra :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-10-14 klockan 22:10:16

Hallå där, du har ingen ensam rätt på Harry! Han är delvis min med ;)

Faaaaaast. PAX FÖR RON! (L)(L)(L) Ojsan................ xD


Kommentar av: Marre
2008-10-15 klockan 22:38:27

Heh? XD Varför skriver jag bra för XD Nu fattar jag noll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan