21 Oktober

Åhhhh, va jag blir trött. Det är SÅ skönt att det är lov alldeles alldeles snart.
Idag har vi haft två prov, HK och SO. Jag vet inte om jag ska längtas till Torsdag eller inte.. jag tror inte. Inte för att det är cp jävla fuckade skit orienteringstävling och det är svenska prov, dock längtas jag för att det är halloween lunch och det kommer ut ett nytt avsnitt av Greys Anatomy. Jag är helt seriöst beroende av den serien, jag tror att det är bättre än knark. Jag säger bara en... nej, två saker! Ni vill inte vet ahur många gånger jag tänker på Greys Anatomy under en dag (mohahahah) och i måndags på kören när vi sjöng Tears in heaven höll jag på att börja gråta för att jag fick massa Greys sorgliga minnen (haha, jag veeet!).

I alla fall. Jag längtar i alla fall tills imorgon, Lisa och jag ska gå lite på stan, käka och sedan kolla på när Anton ska gå modevisning :D Jag ska fota! ;) Så det blir myys. Dock kom jag på nu att jag inte har så mkt pengar eftersom jag har tvingat mig själv att jag ska spara barnbidragen från både Oktober och November så att jag har något att köpa julklappar för :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-10-22 klockan 11:01:18

Say whaaat!? Ska Anton gå catwalk!:O Oh my FUCKING god.. Fan va kul, se till att ta tonvis med bilder!! ^^


Kommentar av: O l i v i a
2008-10-24 klockan 21:10:18

Din header är jättefin! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan