1 September

Idag har de typ varit som vanligt förutom det att det var kör (ÄNTLIGEN!). Seröst, jag tror att jag ska gifta mig med kören, så grymt roligt vi har de varenda gång! Det är sinnessjukt :) . Aja, vi skulle i alla fall komma upp med ett nytt namn till kören och det var jag, Gabbis, Elin och Magnus där så vi skulle bestämma. Efter några väldigt oseriösa förslag (T.ex Reegnbågsänglarna, Mupparna, Kören-som-aldrig-gör-något-när-dom-har-kör-men-är-så-underbara-ändå) Så kom Gabbis upp med...

Gabbis: Jag vet! Vi kan heta Elgamabe (Tror jag att de va..? XD)! För Elin, Gabbis, Magnus och Becka
Elin och Becka: Ja, det låter ju bäst hittills i alla fall.
Magnus: .... Hahaha, det låter som en terroristgrupp!!

Därefter börjar alla as grava ;)
Så nu nästa vecka blir det Elgamabe - Sjunger igen, hahaha :D
(Eftersom det bara var vi där blev kören bara uppnämd efter oss ^^)

Sen har vi fått mycket läxor! Prov i SO nästa vecka, prov i Engelska nästa vecka, Redovisning av teateri på Spanskan på fredag. Och plus det fattar jag ingenting av No:n ... Men jag har faktiskt pluggat både So och Engelska! :)

// Terroristen Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marre
2008-09-01 klockan 23:01:25

E du allvarlig att den ska heta så!? XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan