11 September

Jag är ALLDELES för trött för att skriva blogg just nu! Men jag tänkte bara uppdatera er lite. Idag red jag lektion för Åsa och det gick jättebra, det var hårt, svettigt och jobbigt och krävande (Ni kanske förstår då varflr jag är så trött).

Aja, i helgen blir de kanske inte heller så mycket uppdateringar, ska visa hur helgen ser ut för en liten stackare som jag :)

Fre: Stan med Gabbis, bio med Gabbis och hem till Gabbis, SKIT SKOJ :D
Lör: Vakna hos Gabbis, antagligen vara där ett litet tag. Ta mig ner till Docksta o hjälpa Anton med hemsidan. Och baka på kvällen!
Sön: Blåbärshoppning från kl 10.30 typ och sedan på kvällen blir det konfirmand inskrivning

Har lite fullt upp, så inte så mkt uppdateringar från mig på ett litet tag tror jag :)
(Känner att jag skrev uppdateringar typ 1000 gånger i de här inlägget)

// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Sandra
2008-09-13 klockan 20:50:40

Blåbärsshopping? :o Det lät lustigt. :D Mm, baka. (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan