14 September

Uch! Det känns som om jag dissar min blogg här, men jag har vääääldigt mycket att göra för tillfället. Det här helgen är uppbokad och nästa helg med! Här är i alla fall en liten sammanfattning av vad som har hänt dom senate dagarna (kopierat från min bdb)

Torsdag: Idag hade jag ridlektion. Sktjobbig sådan också!! Red för de första utan stigbyglar (vilket jag typ har gjort hela sommaren) och sen har jag inte haft ridlektion på hur länge som helst så jag var och ör ganska otränad.

I alla fall så hade jag för Åsa och det vart lite volter först och sedan vart det serpentiner med bommar och ett litet hopp och vi gjorde till en bom sen eftersom jag höll på att falla av när Fricka hopppade för jag har aldrig hoppat utan stigbyglar förr. I alla fall så fick det bra och Åsa tyckte att jag var jätteduktig! Det är så himla roligt att höra!!

Fredag: Va och såg Mamma Mia igen, den här gången med Gabbis. Det var riktigt kul och jag gjorde så att Gabbis vart "Mamma Mia-frälst"! Sen när vi kom hem efter att ha gått på stan o shoppat och sedan sett på bio så va vi ganska trötta och gick och la oss nästan direkt :)

Mina inköp:
Grå tunn långärmad, polokrage - Cubus, 70 kr
Hårklamma, svart - Ur&Penn, 5 kr
Svart fotoalbum, svarta sidor - Akademibokhandeln, 150 kr
Ansiktsmask, Jordgubb - HM, 19 kr
+ Bussen in och Subway macka :)

Dagen efter så gjorde vi ansiktsmask (off course). Gabbis hy blev som vanligt MYCKET bättre än min eftersom den är fetare och finare, men mitt ansikte vart frächt och härligt i alla fall! ^^

Lördag: Idag har jag bakat inför Blåbärshoppningen imorgon! Riktigt skojsigt blir det. ska fota och sånt, bilder kommmer förhoppningsvis upp här sedan! ;)

ag håller på att försöka fixa lite med hemsidan. Ladda upp bilder från Kramfors, sätta logga på varje bild, svara på gb-inlägg och lite sånt stuff :)

Imorn blir det att fara och fota på Blåbärshoppnigen och sedan blir det Inskrivning av konfirmanderna på kvällen, suck. Hur orkar jag igentligen? MÅSTE ringa min prao också imorn, tur att jag inte sa något till syon att jag inte hade ringt för då hade hon blivigt lite pissed off på mig :)

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan