29 September

Första dagen i skolan efter praon. Kul å träffa alla kompisar typ Gabbis, Caisa, Elina och så :)
Det som inte var kul var allt jobb dom la på oss!! Engelska glosor, vi ska skriva ett kåseri på Svenskan och sen så har vi So prov nu på Torsdag.

En rolig sak är i alla fall attg jag ska ta ledigt på Fredagen (mest för att jag ska till tandläkaren) men också för att jag ska å klippa mig! Jag har bestämt mig för att klippa lugg, klippa upp det och klippa de kortare :) Sen när jag kommer till stan så ska jag köpa Dust It också :D

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2008-10-04 klockan 11:56:21

HAHAHAHAHA, det var så sjukt kul xD

Det var jättekul igår (L)


Kommentar av: Marre
2008-10-04 klockan 19:50:32

Svar : Tycker du verkligen de!? :') Du låter inte gammal XD De låter bara extremt snällt sagt. De betyder mycket eftersom de kommer från dig, superfotografen själv! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan