3 September

Idag var jag och red hos Åsa. Fricka var ganska motvillig när jag skulle ta in henne. Jag fick gå från den ena hagenden till den andra innan jag fick tag på henne, och plus det så började det regna också. Men i alla fall fick jag tag på henne och hon var ganska blöt, så jag försökte ta bort lite med svettskrapan, men jag tror inte att det gick så bra.

Sen så red vi ut, jag red BARBACKA! Något jag inte har gjort på evigheter (förra sommaren). Anledningen till att jag inte riktigt har velat rida ut barbacka var för att när jag gjorde de sist så föll jag av och skrubbade mig och stukade tummen riktigt rejält. Men jag bestämde mig för att rida ut barbacka ändå och bara ta de lugnt... jag kan ju säga att jag tänkte bara skritta, men det blev galopp också och jag föll inte av! :D

så nu sitter jag här hemma och är lite nöjd med mig själv för att jag vågade galoppera och att jag vågade rida barbacka, det blir fler gånger kan jag i alla fall säga! :)

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan