4 September

Är ganska sent nu (Jag har blivigt en sån person som går å lägger mig tidigt) så ska jag försöka göra mig lite kort om dagen.

MARRE ÄR HÄR!! Kan jag ju börja med att säga :D Hon söljde med mig till skolan idag och vi hade as roligt hela tiden typ ^^ Värkligen kul var det! Sen så efter skolan for vi hen till mig en snabbis och sen for vi till Lisa och åt och spelade singstar. Det var AS ROLIGT! Så himla nice att se Marre igen och att umgås vi alla tre, det var ett tag sedan ;) Jag hade det muppigt roligt i alla fall <3 Även fast Lisa skrämmde oss på slutet Oo ;D



// Becka


Kommentarer
Kommentar av: L I S A | liten fotograf
2008-09-05 klockan 15:37:08

Fin Layout :)


Kommentar av: Marre
2008-09-08 klockan 11:30:24

Haha!! XD Ta bort muuppbild! XP Och ja Lisa var LITE läskig på slutet XD HAHA Men de var väll i me, varför började vi jämföra muskler egentligen? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan