13 April

Idag fyller jag år! :D

För 16 år sedan föddes en väldigt snygg, snäll, omtänksam, söt, bra människa, den människan är jag! Och idag ska vi fira att jag föddes genom att ge mig presenter och äta tårta för min skull. Hittills så har jag fått 500kr till en ny kompaktkamera, Om jag kunde drömma, När jag hör din röst, Lapp om att jag ska få nya ridskor och sen så ska jag få ett eget domän-namn också! :D Vid 18 så kommer farmor, mormor & co så då blir det mat, tårta och så. Jag måste säga TACK till alla som har sickat sms till mig idag, ni förstår inte hur lycklig jag blev över varenda sms! :D Jag hoppade upp och ner och skrek typ : JAG HAR FÅTT SMS!!! :D Jag tror att anledningen till detta är att jag inte fick ett enda förra året och idag har jag fått 7! JIPPIE!

Sen känner jag mig väldigt ego som bara prtar om min födelsedag, så jag ska försöka att flika in något annat här också. Mamma, Pappa, Andres och jag har jobbat nere vid sjön idag också med att få ner några stora klumpar i vattnet som ska bli till en brygga någon gång i framtiden. Jag gjorde dock inte så mycket, tittade mest bara på = drygt. Sen har jag varit uppe hos Lisas kissemissar också o släppt in dom... det blir nog någon tur ikväll också.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Jessica
2009-04-13 klockan 15:58:51

GRATTIS !!!! ^^


Kommentar av: Jessica
2009-04-14 klockan 22:57:26

Hejsan. För att svara på din fråga:

Jag använder "Dold.se", och ansluter tjänsten bara då jag "köper" filmer ^^


Kommentar av: Anonym
2009-04-21 klockan 16:10:50

Nice blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan