17 April

Idag har jag varit i Birsta heeeela dagen! Lite jobbigt, men ändå värt det.
Det var bara jag och mamma som for så vi tog det lugnt och mysade runt lite överallt. Vi va på Siba, Hööks, Elgiganten, Media Markt, OnOff, Arkens Zoo OCH inne på Birsta och IKEA, hel dag som sagt! Letade efter en kamera men hittade ingen, eller jo, men den fanns inte hemma (Canon Ixus 80is). Jag bråkade lite med en personal (en av typ 10.000) på Media Makt. Jag ville köpa en 80is, men den hade inte dom så han försökte få mig att köpa en annan kamera. Han blev ganska desperat... han lät ungefär såhär: JAMEN DU FÅR DEN HÄR SONYN 100 KR BILLIGARE INKLUSIVE 2GB MINNESKORT!!!! Men jag tackade nej, mohahaha!

I alla fall vart det ingen kamera men istället köpte jag: en EKOLOGISK t-shirt (haha, känn på den Andreas!), en blå cardigan, svarta leggings, en ny bikiniöverdel och sedan fick jag ett par nya ridskor!
Och sen på kvällen for jag å firade Ann i Ås som fyller 50 idag, grattis!

Det är konstigt att jag alltid tänker slänga in ett kort inlägg och sedan blir det ganska långt ändå.... hm.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: E L E N A
2009-04-19 klockan 10:38:14

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan