19 April

Idag var det sista dagen på lovet och jag har inte gjort någonting förutom att prata med Lisa i telefon :)

Jag har funderat lite över hur jag känner för att börja skolan imorn igen, och jag måste erkänna att det kommer bli ganska skönt. Visst är det underbart skönt med lov, men man har inga rutiner och, i alla fall jag, orkar inte göra så mycket. Jag har också saknat ala människor! Att sitta i bussen på morgonen och prata med Gabbis, tjejerna i klassen och alla andra roliga människor som man träffar! Och plus det har vi inga körövningar på loven, vilket är otroligt tråkigt eftersom kören betyder så mycket för mig. Så det är med lite blandade känslor jag börjar skolan imorn, men mest glada och positiva sådana! Såhär kommer det säkert inte låta dom kommande dagarna när jag har massa prov och annat, haha.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-04-22 klockan 12:28:35

Söt Becka! (L)

Du anar inte hur mycket du betyder för mig. Tack för att du finns :D (L)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan