25 April

Igpr var jag hos Gabbis och bakade för fulla muggar! Vi bakade 2 kladdkakor, 2 sockerkakor, 1 långpanna med chokladrutor och 6 STORA muffisar (hur stavas det? En muffin, flera ...?). I alla fall blev man värkligen trött av det så vid 00 igår/idag var jag alldeles utslagen. Jag drömde helt mysko drömmar igen och kom ihåg 5 av dom. Det läskiga va att nästan alla var lite halv-mardrömmar också! I "den första" drömmen dog jag, den andra så sköt en kille på mig, i den tredje gick jag vilse i en väldigt mörk skog och dom andra två var bara allmänt konstiga!

I alla fall så sålde vi fikabrödet på ICA idag, allt gick åt! Jag tror vi satt där en timme kanske en och en halv och sedan var allt sålt! Sen åkte jag hem o tog ut Leona i selen och åt middag. Mamma o pappa e borta på Paradisbadet för att fira en kompis så jag är ensam hemma, H Ä R L I G T!!

Nej, nu ska jag kanske ner o spela piano, dansa loss till en bra låt eller sjunga extremt falskt till en låt. eller varför inte allt på samma gång?! Btw, har sett senaste Greys avsnittet vilket va underbart bra, jag längtar till nästa Fredag kan jag säga
<3

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: E L E N A
2009-04-26 klockan 11:51:58

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan