29 April

Jag är SÅ dålig! Jag har gått runt och trott att dagens datum är 23 och imorse tänkte jag: "Hm, jag tyckte det var den 26:de för bara några dagar sen... Äh, det är nog den 16:de jag tänker på". Hur dum får man bli på en skala från 1-10? Fast jag har varit medveten hela dagen om att det är valborgsmässoafton imorgon.

Vad har jag hittat på idag då? Inte så mycket. Efetrsom jag har varit sjuk *host host* idag så har jag helg nu eftersom vi har komp-dag imorgon och lediga på Fredag, jippie! Men jag har i alla fall hängt tvätt (som min bror bad mig), sett på Greys Anatomy, bakat sockerkaka och cyklat till Lisa. Min käre bror bara cyklade ifrån mig när jag frivilligt erbjöd mig att följa med till Lisa! Och sedan bara dumpar han mig där och åker iväg med Clas till Övik, loser.

I alla fall så ska jag tillbringa morgondagen med Lisa, wie! Vi ska lagag mat, spela spel, prata och gå och titta på majbrasan OCH kören som sjunger där :) . Vi har till och med ett tema på vår lilla kväll; Supa, Knulla, Slåss! Okej, riktigt så är det inte, det bara låter coolt. Däremot tror jag att många i Sverige har det temat på sin valborgskväll... jag tror jag känner några av dem, men jag säger inga namn... bara att dom e Party-Pinglor hela bunten!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan