6 April

bajs, bajsigare, Nolaskolan.

Hm, när jag kom hem idag så fick jag reda på att jag inte hade kommit in på Nola, surt! Vi ska i alla fall överklaga och se vad det leder till. Nu är det kanske inte nolaskolans fel att jag inte kom in men whatever.

Övrigt så har dagen varit ganska bra. Tråkigt på skolan men sen blev det kör, eller ska jag säga mat? Vi åt nämligen tacos på kören idag, mumms! Uffe (och Magnus...?) hade gjort i ordning tacos eftersom vi inte fick det när vi va å sjöng i fredags. I alla fall va de alla kör-medlemmar, Magnus, Uffe och Marianne, riktigt trevligt. Förutom att jag va sist med att äta upp och därför stirrade alla på mig medans jag åt, hm! Sen gick jag o Gabbis upp och kastade Jesus till varandra litegrann.

Jag har också övat på mitt föredrag på Spanskan! Det går ganska bra men jag är säker på att jag kommer gör aså att det gå skit imorn när vi ska redovisa eftersom jag är expert på att bli nervös vid redovisningar, dubbelsuck. På tal om skolarbete har jag hittat en konstnär som jag ska göra konstprojekt om också, Katarina! Jag tror att det kommer bli jättebra. hon är så trevlig och jag känner henne lite också så det kommer inte bli allt för jobbigt att interjuva henne :)
Men snart går vi på påsklov everybody! Det kunde inte ha kommit lägligare kan jag tala om, så mycket press i skolan och så mycket jag måste göra!

Psst, nu vill jag ha lite kommentarer också, jag vet att det är vissa som läser men inte kommenterar... till er säger jag bara: Torrbollar i mjöl, KOMMENTERA! Då blir jag glad!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-04-07 klockan 10:57:47

Jag sitter på franskan nu och kan få dödad för att sitta och kommentera din blogg men har man inte internet hemma så har man det inte... xD Men du, är du säker på att du fick avslag då. För jag kom in i andra hand när jag hade en sär överklagan. Men be din mamma eller nått hjälpa, och LJUG FÖR TUSAN!! Det gjorde vi så :o Men jag tror nog att du kommer in på samhälls även om inte överklagan funkar som den ska..... (L)(L)(L)



ps. Jag vill också ha tacos! (L)


Kommentar av: Elin
2009-04-07 klockan 16:34:54

Haha, jag tog åt mig väldigt mycket av det där sista så du får väl en kommentar då. :P

Tråkigt att du inte kom in, men jag håller med Lisa, kämpa på och ljug och skriv den där överklagan så löser det nog sig. :) Glad påsk i förskott! :D Kram :)


Kommentar av: Marielle
2009-04-07 klockan 18:06:34

Jag är ingen torrboll i alla fall XD Jag kommenterar konstant känner jag. Det kommer absolut att lösa sig med skolan ;) håller tummar och tår för dig <3

Kommentar av: Karro
2009-04-09 klockan 16:59:39

REBECKA <3 MAGNUS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan