8 April

Jag har suttit och pluggat So nu jättelänge (för att vara jag). Vi har prov på Afrika imorn, segt... Men det är sista dagen imorn innan påsklovet, JIPPIE! :D . På No:n så kollade vi färdigt på "en obekväm sanning" som var RIKTIGT RIKTIGT bra! Jag vill vara Al Gore, han e cool.

Och sen fick jag tillbaka Svenska provet som jag fick G+ på, 0.5 poäng ifrån VG.... det är lite halvsurt. Men på tal om prov och sånt; igår gjorde jag mitt spanska föredrag och det fick jag MVG+ på GLAD GLAD GLAD BECKA!!!

Och jag blev jätteglad för alla kommentarer sist, puss på er som orkar kommentera! Ni som inte kommenterar är fortfarande små torrbollar i mjöl...

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-04-09 klockan 13:21:34

Än en gång, jag e inten torrboll jag :D haha ^^ Shit, kan inte fatta att ajg ska åka hem idag XD de e bara några timmar kvar tills de första tåget ska gå! Ouch! Jag börjar bli nervös

Kommentar av: Karro
2009-04-09 klockan 16:58:15

jag är minsann ingen mjölpåse! Jag vill också vara Al Gore! Nej, jag vill vara nån Al Gore vill ligga med, mmhh ååh..! där satt den. Glad påsk!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan