En tanke..

Jag har grublat lite över en grej.
Nykära par ses hela tiden pussas, kramas, och hålla handen med varandra MEN man ser aldrig t.ex ett gift par göra så? Jag kan räkna upp hur många gifta par som helst som jag aldrig har sett pussa eller ena hålla handen med varandra... det är som om man aldrig skulle sett att dom var gifta eller tillsammans om man inte vetat det i förväg. Oftast är det bara vuxna par som gör detta, kan det vara så att de uppfostrades till att inte visa kärlek offentligt? Själv tycker jag det är supergulligt och nästan modigt att visa kärlek öppet! Jag tror att det inte bara gör själva paret glada utan folk runt omkring dem, efersom de då visar att det finns kärlek i världen. Jag tycker att par ska pussa o krama på varandra mer! Såklart finns det gränser,  men små "nykära" grejer är ju så sött!

Så nu tycker jag att alla vuxna par ska börja bete sig lite nykärt, bara för att det är gulligt och säkert hälsosamt också! Nu vet jag inte hur många vuxna som läser det här men jag vet att det är några, så ta åt er!!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-04-30 klockan 11:29:48

..Håller inte riktigt med, i alla fall int enär det gäller min far och gunnberg och mama och anders. Men annarsr är de helkt ok :P

Kommentar av: E L E N A
2009-04-30 klockan 23:41:54

Hejsan! Hoppas du har haft en fin dag idag! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan