5 April

Idag har jag varit på dop och födelsedagsfirande!
Det var Gabbis o Carro som döpte sig i kyrkan. Det var jättemysigt! Jag läste en text som Magnus kom alldeles före dopet och sa: "Gabbis vill att du ska läsa den här men hon har glömt att säga det till dig". Jaha..? Tur att jag är van familjen Seppäläs spontanhet och det var en väldigt kort text så det gick jättebra ändå :)
Sen så vart det ju firande av Gabbis eftersom hon var uppe i Sollefteå på hennes födelsedag. Av mig så fick hon ett kort med ett födelsedagsrim på, en GRÖN munkjacka, ett parörnhängen och kondomer (haha, jag var ju tvungen, hon fyllde ju 15!<3)

Sen när vi hade firat klart henne så gick jag till kyrkan igen för att se på påskspelet. Kom in i det i mitten typ men det gick bra, skådisarna var så suktiga så! ;) Sen när jag kom hem så satte jag mig och klippte ut kungar med svärd och en annan kung med en drottning till mitt spanska föredrag (Los reyes Católicos).

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-04-06 klockan 21:33:58

Becka då XD Va snuskig du blivit (A) haha ^^ Snart ses vi igen!! :D <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan