14 Augusti

Nu åker jag till Stockholm!
Supertaggad är jag också! Vi ommer dit ikväll (ca 16.00-17.00) och sedan far vi hem på söndag förmiddag (ca 14.00). Allt är packat och klart, nu väntar jag bara på att vi ska fara. Kom ihåg att ringa och smsa mig när jag sitter på tåget och bussen för jag lär ha jättetråkigt. Nummret är: 0730721668 (desperat som lägge ut nummret på bloggen? Ja!)

Det som suger med att jag åker till Stockholm är att jag inte hinner träffa Gabbis innan jag åker, hon kom nämligen hem igår. Jag saknar min tjej <3

Jag kanske bör tillägga att jag sitter på gamm' datorn och där finns det inga roliga bilder jag kan glädja er med, så ni får en gammal bild på Lisa och Sauron från förra året när vi jobbade på ica!


Visst är dom lika som små söta fredliga bär?

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-08-14 klockan 18:25:53

Hahahahahaahahaha, den där bilden är så jävla VÄRD! :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan