2 Augusti

Min bror fyller 20 år idag. Jippie tjohej forever! Grattis i alla fall :)

Pappa kom till min friggebod och väckte mig imorse så att vi kunde komma och gratta Andreas på sängen. Som den snälla lillasyter och dotter jag är så gick jag upp utan gnäll och firade min käre bror! Han fick ett badminton rackert av mig som jag tror att han kommer använda väl i Umeå :)

Sen drog jag iväg och red en tur på Fricka. Det var en ganska kort tur men en väldigt bra en! Jag fick henne verkligen att jobba i traven och hon gick jättefint.

Sen drog jag hem igen och spelade bluff och Alfapet med Andreas och Jessica, vilket var väldigt kul. Sen följde jag Jessica hem en bit på vägen och promenerade sedan hem igen för att ta emot "resten" av våra gäster som var mormor,morfar, farmor o Mats. Vi åt Lax och hade det trevligt. Mats och jag tog oss ett badmintonpass och sen for dom hem. Istället kom Clas och Henke och spelade skitneger med mig och Andreas, också väldigt trevligt ;)

Sen nu på kvällen har jag försökt att lära mig lite mer om bloggdesign... med som jag tycker, dåligt resultat. Det är så jävla svårt och jag fattar ingenting! Det är inte bra då jag vill bli duktig väldigt fort och jag har inte så mycket tålamod. Aja, det gäller bara att lära sig från ruta 1, det är också så man lär sig bäst (iriiterande nog!!!).

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Anonym
2009-08-03 klockan 12:17:39

Hej söta du!

Ikväll avslutas vår frågestund! Det är rätt bra om du har undrat

något om tvillingar, men inte fått svar! Bloggen drivs av tvillingarna

nattie och vikkie. Vi kör frågestund för att vi vill att just du ska

få svar på frågor som du har. Vi svarar 100 % ärligt.

Har du några frågor om tvillingar eller om vad som helst

så kan du ställa dem i vår blogg :). Vi har lovat att svara på

alla frågor <3. ha en bra dag och hoppas vi hörs i vår blogg.


Kommentar av: Anton Hörnfeldt
2009-08-03 klockan 22:56:30

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan