4 Augusti

Idag började jag jobba kl 14.00. Eftersom det var Tisdag så gick alla omkring och väntade på varor. När vi hade bäntat ett tag bestämde jag och Petter för att fika en baguett. Han köpte baguetten o jag köpte gurk-röran (jag vet, det låter skit men det var ritkigt gott!). Och såklart är det när man har satt sig i fikarummet så kommer varorna. Vi käkade i alla fall upp baguetten. När vi skulle börja packa upp varorna så fick jag jätteont i magen... det kan bara betyda en sak - mensverk! Till slut fick jag så ont att jag åkte hem. Dock bara 30min innan jag egentligen skulle sluta.

Jag åkte moppe hem, duschade och la mig på Andreas säng och blåste varmluft (från hårtorken) på min stackars mage. Det hjälpte, tack gode gud för hårtorkar! Sen gick jag ner och satte mig vid TV:n och käkade mat medan jag, mamma o Andreas såg på "Allsång på Skansen". Mysigt värre!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan