6 Augusti

Snart ska jag bege mig ut på en födelsedeagsfest, nämligen Beas. Problemet är bara att jag är lite lite stressad. Jag ska vara där kl 18 och jag sitter här och har just avslutat min middag (som var en Billys pizza för övrigt), med blött hår, halvnaken och jag har inte ens slagit in Beas present än. Jag är en äkta tidsoptimist (för er som inte redan lagt märke till det). Jag gör allt i verkligen sista sekund. Men nu har jag lite bråttom här. 
Man kan ju fråga sig varför jag sitter framför datorn och bloggar om jag har bråttom?! Men gör inte det för jag har själv inte den blekaste aning. Onödigt.  Tidsoptimist, javisst!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-08-07 klockan 23:28:01

Att blogga går alltid före allt anant >:)


Kommentar av: Julia
2009-08-08 klockan 22:56:37

Fin blogg =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan