8 Augusti

Imrogon drar jag ut med båten. Mysigt ändå, jag har inte varit ute med båten någonting i år så det är på tiden! Det var lite synd dock eftersom Gabbis flyttar den här helgen så fick jag en inbjudan upp dit imorn, men mamma tyckte det var bättre om jag följde ut med båten. Jag hade ju lovat dom och jag tror jag skulle haft mycket ångestkänslor om jag inte hade följt med. Hoppas bara att jag får åka upp till Gabbis snart, saknar henne redan fast dom inte helt har flyttat in än.

Igår var det ju Beas riktiga födelsedag, så då var jag där... igen! Marre och jag hade vår årliga kakatävling och i år vann hon, alltså så står det 2-2 nu. Bea fick många fina presenter, b.l.a en mobill, pengar, Icurl och (det jag tyckte var roligast av allt) Wii fit. Vi spelade Wii Fit hela kvällen och Bea o jag spelade dessutom halva dagen idag, så jag har rätt mycket träningsverk i magen, skulderbladen och vaderna nu känner jag. Höhö.

Men nu tänkte jag slänga in en fin fin bild till er som ni kan stirra på tills jag kommer tillbaka, vilket blir Tisdag. Men tisdag är även min sista jobbdag så jag kommer inte kunna blogga förrän på kvällen. Vad skönt det känns att inte jobba något mer efter nästa tisdag. Och på tal om ingenting, nu är det bara en enda vecka kvar tills jag och brorsan drar till S t o c k h o l m, mums!


Vi hörs på Tisdag, hasta la vista, Adios amigos!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-08-10 klockan 18:54:14

Älska bilderna Becka! :D <3


Kommentar av: MICHAELA D
2009-08-11 klockan 23:54:08

Svar: Tack så jättemycket, gullig du är! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan