15 December

Usch, det var alldeles för länge sedan jag skrev på bloggen, 5 dagar! Det roliga (?) är att jag egentligen inte borde sitta och blogga utan sitta med min näsa ner i min kära mattebok som jag inte har packat upp ur väskan. Vi har prov imorgon och gissa vem som inte pluggar. Eller som i överhuvudtaget inte har gjort något på mattelektionerna på typ 2-3 veckor, lalalala.
Jaja, får bara hoppas att det går bra på provet imorn i alla fall.

Imorn har jag jättemycket saker för mig! Först är det skolan då som inte är som en vanlig skoldag utan det ska vara massa mojs. Först Engelska redovisning, sen matteprov, lunch då man sla äta julbord, lunchkonsert och sedan ska vi se på film på samhällen. Sen när jag kommer hem (tidigt tack och lov) så...
15.30: Kommer he och äter
17.15: Spellektion på församlingshemmet
18.00: Körövning med Elgamabekören och Håkan (trumpetare)
19.00: Körövning med kyrkokören och Håkan (inför julmusiken)

Fullt upp, men som tur är så har vi inga läxor eller prov efter imorn, jul <3

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan