18 December

Hemma från Mums (eller 22:an). Jag är as trött men jag är faktiskt nöjd! Det var mysigt där och vi har fått ihop massor med pengar till resan upp till Gabbis! <3 Längtar...

Skolan har inte heller varit riktigt normal dag, på ett bra sätt då alltså!
Har bara haft en riktig lektion och det var dansen, kul. Sen hade vi inställd samhällskunskap och på Engelskan så fick vi se på nolarevyn istället. Det var helt enkelt lärarna som skojade till massa saker och drev med alla program, jag tyckte i alla fall det var jättekul!

Nu e jag trött, jag borde inte vara trött. Jag är trött och jag fryser. Skönt att kunna krypa ner under täcket och bara mysa! Nu ska jag lägga upp nån onödig bild som inte har något alls med inlägget att göra.



// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan