2 December

Jag har börjat lyssna på jullåtar... började nyss!
Det är så himla mysigt och jag börjar nästan längta till julen nu.
Jag såg också julkalendern idag, inte den som går på tv dock! nej, jag ska se om "Mysteriet på Greveholm" så jag nästa längtar till imorgon då jag får se 3:de avsnittet :D Det är så jävla äg!

Nu ska jag sova och drömma om vita mysiga julaftonar!
(Åh, mitt i jullyssningen så kommer en spotify reklam... dö)

"Tomten jag vill ha en riktig jul,
en sån som man har när man är liten.
Tomten jag vill ha en riktig jul,
säg att du inte gör mig besviken"


// Becka


Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-12-03 klockan 18:59:52

Jag säger bara: Julmusik <3


Kommentar av: rebecca
2009-12-03 klockan 19:32:34

fin blogg :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan