30 December

Inatt hade jag väldigt konstiga drömmar. Först drömde jag att Andreas, mamma och jag var på Titanic och sedan var det 2012 också så världen höll på å gå under så vi var tvugna att vara på båten annars skule vi dö eller nått. Sen drömde jag att jag var gravid också, det var nog den undligaste drömmen jag har haft på länge! Jag kände väldig ångest över barnet också. Väldigt väldigt konstig och... obehaglig dröm.

Annars har jag bara spelat Backpakcer hela dagen och sett på film, laddat inför morgondagen! Har sett om "Must love dogs" och "Music&Lyrics", båda filmerna e jättebra men Music&Lyrics är ett strå vassare faktiskt. hugh Grant i mitt hjärta säger jag bara. Läste på SF att han ska göra en ny film som kommer på bio nu i Januari, yeeey! Jag måste måste se den på bio.

Nu ska jag spela lite Mirrors Edge (om det fungerar) och sedan ska jag sova för att vara fräch, pigg och utvilad imorgon! Då vill jag vara på topp. Nyårsafton kommer nämligen firas hos Lisa med sällskap av Lisa (såklart!), Julia, Malin och Elin :)

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan