7 December

Så var den här dagen över, äntligen.
Jag har känt mig glad, arg, less, social och totalt misslyckad!
Kören va inte så kul som den kunde ha varit, fast vi sjöng bra. Men som sagt, inte så kul idag.
Sen har jag fixat två julklappar, det gick på ett litet kick!
Sen skulle jag ha plugat lite på spanskan tills imorgon men jag har verkligen inte orkat. lat.
imrogon tror jag att jag ska simma efter skolan, det känns grymt skönt...
hoppas vi får sluta lite tidigare bara!
Jag längtar till julafton fast jag inte har nån julkänsla än.
Får se om den infinner sig i år.
Seg dag imorgon, orkar egentligen inte riktigt.
Men vad gör man inte för skolans skull (och sin egen)?


(åh en Grey's Anatomy låt kom just upp <3 Älskar Grey's låtar, Älskar Grey's)
Breathe (2 AM) - Anna Nalic

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-12-08 klockan 21:03:10

<3


Kommentar av: MICHAELA D
2009-12-09 klockan 00:35:16

Svar: Okej! Det är väl tur att man har olika åsikter! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan