Julafton

Tänkte sammanfatta min julafton i bilder. Men jag kan ju säga att jag hade det supermysigt, som alltid. Julen är helt enkelt underbar som jag tror jag har nämt tidigare :). Nöjd över mina julklappar är jag också. Och eftersom jag tigger alla om att få veta vad dom har fått och tycker att alla ska skriva vad dom har fått på sina bloggar tänker jag skriva vad jag fick i julklapp :)

 







 

 


Julklappar:
- Reflexskärm, 82 cm (finns med på bilden med mig på ;))
- En filt
- Volymmaster
- Duk
- Presentkort
- Pengar
- 9 sanningar och en lögn (cd)
- Greys anatomy s.2
- Geggamoja (sällskapsspel)

m.m som jag inte har räknat upp :)

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: linnea
2009-12-27 klockan 23:55:30

hjälp:S jösses vilken läskig tomte!! vilket onaturlig face, antaglien för många skönhetsoperationer skulle jag gissa på:)

Kommentar av: linnea igen..
2009-12-27 klockan 23:57:20

förresten all makt åt volymmaster!! helt klart bäst av allt och alla!! <3

Kommentar av: återigen .....
2009-12-27 klockan 23:59:28

och vad sjutton är geggamoja?! hm, lät...hm, intressant, får man gegga??:)

Kommentar av: hm, du kan ju försöka gissa..
2009-12-28 klockan 00:00:49

okej, jag ska sluta kladda massa struntprat i din blogg becka....hm, tyst linnea, tyst.

Kommentar av: MICHAELA D
2009-12-29 klockan 00:33:06

Svar: Ja, det är väl mest när man vet själv att den inte ska vara där som man stör sig kanske ;)


Kommentar av: A. Hörnfeldt
2009-12-29 klockan 16:17:10

Tack fina fina du. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan