9 Februari

Åh va jag känner mig RASTLÖS! Jag slår vad om att det är för att det inte blev någon kör idag, -mutter mutter-, för att Magnus skulle på nått möte. Jag tycker att han borde säga till sina mötes-polare att inte lägga sina möten på vår körtid. Lägg dom på kyrkokörens tid för en gångs skull!!! För om det kommer upp någonting så är det ALLTID vår tid som ryker!

Jag funderar på att baka någonting, men jag vet inte om jag orkar det. Sen funderar jag på om jag sak se någon patetisk kärleksfilm, men jag vet inte... jag känner inte riktigt för det heller. Frågan är om jag orkar göra någonting över huvudtaget! Jag borde egentligen plugga, men det känns som om det inte skulle va någon mening i det, som om ingentig skulle fastna. suck! Vilken jobbig dag de här är.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-02-09 klockan 19:19:23

I hear your brother :( Feel exactly the same way! X(

btw, NU så kan jag också uppdatera ;P haha


Kommentar av: tramparn
2009-02-10 klockan 00:28:03

mmm trist va de men jag var tvungen att skjutsa nån till läkaren och det drog ut på tiden suck, ( skrev möte för de e lättare att fatta ) ibland så går vissa saker före, men nästa vecka e de full fart med kören igen hehe



M



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan