14 Februari

Fredag
Jag i skolan som vanligt och sedan såg jag på Greys Anatomy (k ä r l e k !)
På kvällen kom Gabbis hem till mig och sedan for vi hem till henne.
Stackars Carro fick typ sitta o stirra på oss helt oförstående när jag och Gabbis asgarvade åt saker och inte ens var roliga, t.ex: "Det är lite lugnare på våra syslöjds lektioner eftersom det inte är några killar" och "Gittan och Kent är ju snälla". Hahaha XD.

Sen så såg vi två filmer också!

 When a stranger calls - Ganska dålig Thriller/Skräckis. Upprepande saker hela tiden!

 Disturbia - Den här var bra! Lite mer skräck och spänning i de hela skulle dock piffa upp den lite :)

Lördag
Idag vaknade jag hos Gabbis och var där halva dan ungefär.
Vi satt mest nere vid köksbordet och diskuterade om socialdarwinism (förvånande att det var jag som började föreläsa om det helt plötsligt?), Samhälls ekonomi (My bad), olika sjuka rekord och sen så diskuterade vi vad vi skulle vilja byta namn till eller lägga till som mellannamn! Tero skulle heta "Tero piero", "Tero Salvator" eller Gabbis förslag; "Tero Leif", Haha :D Jag kom på att jag kunde byta till "Majs Rebecka" och Rami skulle ha "Rami Richardo". (observera att vi inte ska byta till dessa namn på riktigt! XD).

I alla fall så sitter jag hemma nu. Mamma o Pappa har bjudit massa folk på middag så jag sitter ensam uppe på mitt rum med datorn som tröst ^^ .

Btw, GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!
// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan