10 Januari

Idag har jag varit till Övik med mor & far. Det var riktigt mysigt, även fast jag inte köpte så mkt. Först gick jag själv och strosade runt och letade efter en bra och liten kalender... men jag hittade ingen! Tills lut bestämde jag mig för att jag skulle skita i kalendern eftersom jag säkert inte skulle använda den ändå, mobilen är ju mycket smartare!
När jag var runt och kollade kikade jag flrståss in på alla reor. Jag hittade nästan ingeting som föll mig i smaken, men på "Din Sko" så hittade jag ett par SKITFINA skor med klack. Så då ringe jag mamma o berättade och.... nämen, vilka skor är det nu som står nere i hallen? :o :D Efter att vi köpt skorna så fikade vi och åkte hem.

Jag åkte upp till hästarna eftersom det var min tur att ge dem mat (Åsas pappa o jag delar på arbetet nu. Han tog på vardagarna så skulle jag ta på helgen). Men nu är det snart slut på att mata och vattna hästarna eftersom Åsa kommer hem på Måndag. Det kommer både vara skönt och tomt att inte sköta om dem :)

Sen när jag kom hem så åt jag kycklingsallad (mums!) och därefter så ringde Marre och undrade om jag inte ville följa med henne ut, Och vad gör man inte för en vän? :) Vi gick ut, fotade, frös fingrarna av oss, gick in och gick ut o fotade igen! :D Blev några ritkigt fina bilder! Om ni vill se dem så får ni kika in på min bilddagbok ;) Länk finns till vänster.


Såhär ser skorna ut!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Senna
2009-01-10 klockan 23:21:29

SV: Hahah. jag vet. skithöga. ändå är de bara 8cm. Fan, man måste lära sig gå i klackat. varför inte börja nu då liksom? hahah :P



Ja men viiisst, jag åker upp dit imorgon. syns vi? haha. skämtar bara. jag har ändå insett att det kanske är bättre utan snö för nu kan jag ju använda cykeln. :P


Kommentar av: Lisa
2009-01-11 klockan 18:58:40

Herregud vilka snygga skor du har hittat Becka! :D


Kommentar av: Senna
2009-01-12 klockan 00:07:37

svar: ja erkänn. jättesöta är de. :D

jag är sugen på att beställa nån av de blommiga klänningarna till skolavslutningen. :)


Kommentar av: Anton
2009-01-12 klockan 13:38:21

Oh, de var så djuriskt snygga becka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan