16 Januari

Åhhhhh, va jag blir sur på Doris! I Onsdags så skulle hon gå och rasta hunden och ramlade och bröt handleden så kraftigt så hon var tvungen att operera (men hon hade ändå lektion med oss typ 10 min efter hon hade brutit den, hon visste ju inte då men! ;)) och nu måste vi få vikarie för alla hennes lektioner, och gissa vem det blir?! M Å N S! Döda mig eller nått, vi kommer ha Måns på nationella proven i svenska :/ Dock är det ju inte Doris fel, jag tycker jättesynd om henne. Men ursch, varför nu?

I övrigt har väll den här dagen varit okej. Skoldagen va lite seg, men sen när jag kom hem så fikade och såg på två nya avsnitt av Greys Anatomy <3 Sen så lagade vi mat, Kyckling med jordnötssås MUMS! Sen så spelade jag o Lisa CS, som vanligt (;

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-01-17 klockan 14:02:32

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!



För det första är Måns den minst respektingivande lärare jag någonsin har haft, men han är ju snäll xD Men hallå, hur länge ska Doris vara borta då??? O.O


Kommentar av: Marre
2009-01-17 klockan 19:40:03

Vem fan e Måns!!? XP



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan