22 Januari

Idag har jag läst ut "Om jag kunde drömma"!! Nu förstår jag alla er som skriker om att den ät sjukt bra..... för den är absolut underbar <3 Längtar till imorgon då jag troligen får fortsätta på tvåan, och sen ligger 3:an redan här hemma, mums!

Ikväll har jag pluggat. pluggat pluggat pluggat...... läst lite favorit scener ur Om jag ´kunde drömma och pluggat. Matten går väll sådär. Tror nog att det kommer gå bra om jag kommer ihåg allt och om det inte är så cp uppgifter (Lisa, du vet vad jag menar!! ;)).

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-01-23 klockan 18:13:16

Hoppas det gick bra på Matte provet, du kunde det ju bra när jag pratade med dig iallafall! :D



Och ha en trevlig helg med läsning om Bella och Edward (L)


Kommentar av: Lisa
2009-01-25 klockan 19:15:11

Yes box, we are (L)

Vi syns till helgen! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan