25 Januari

Idag så har jag varit i backen nästan hela dan med Pernilla. Det var faktiskt skitroligt, vi åkte snowboard båda två och vi skrattade åt varandra när vi vurpade. De roligaste var nog när vi skulle åka släpen första gången och jag sa att trodde att jag kunde ta liften. Vi lyckades ta liften (och det var jag ganska stolt över) men sedan så började vi glida mot vänster, mot linbanan. Då kom jag på en grej som jag sa högt till pernilla: Jag kan inte svänga!
Så vi drogs offpist under linbanan en kort stund tills vi föll, blev alldeles snöiga och började as garva... vi va inte dom enda som skrattade. Mats (min farbror), Göran (pernillas granne) och pappa stod nedanför och tyckte det var VÄLDIGT roligt. En annan incident var när jag blev övermodig och bestämde mig för att jag skulle hoppa på ett litet hopp. sagt och gjort så hoppade jag, eller föll. Jag kom nämligen inte fram till hoppet. Min bräda skar i och jag föll baklänges och slog i huvudet, hårt. Det känns än! ;)

Sen när jag kom hem så var jag alldeles färdig. Så jag gick upp och läste. Håller på att läsa "Ljudet av ditt hjärta" nu och har kommit lite längre än halva :) Underbart! Nu ska jag sova (host, inte läsa! :))

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-01-26 klockan 18:28:13

Shit!! Oo jag måste få åka i backen när jag kommer upp!! Hänger du med i så fall? :O

Kommentar av: Lisa
2009-01-27 klockan 21:10:56

Hihihi, vad sa han då då? XD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan