28 Januari

Becka goes happy!
Jag har nämligen beställt mina närbildsfilter och det känns JÄTTEBRA! Beställde +1, +2, +4 och +10. Är ganska förvånad att jag hittade +10 eftersom de största som jag hade hittat annars var +4! Så snart kommer de nog upp lite macro bilder här! Jag får dem troligen på måndag, men kanske på fredag om jag har riktig tur :D

Sedan har jag sökt gymnasium och lämnat in alla blanketter o skit så jag slipper oroa mig för det. Det känns värkligen bra med de valet jag har gjort. Hoppas bara att jag kommer in, vilket jag nästan tror att jag gör :)

Förstahandsval: Samhällsprogrammet, Nolaskolan i Örnsköldsvik
Andrahandsval: Naturprogrammet, Nolaskolan i Örnsköldsvik
Tredjehandsval: Samhällsprogrammet, Ådalsskolan i Kramfors

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-01-28 klockan 22:00:57

Jag hoppas verkligen du kommer in för det skulle vara jätte kul om du gick på Nola :D (L) Hoppas du kommer att trivas om du kommer in då ;) Men glöm inte att det är öppet hus nu i helgen! :D


Kommentar av: Ante
2009-01-28 klockan 22:32:06

Jo, glöm glöm Öppet Hus! ÅDALSSKOLAN! ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan