8 Juli

Morgonen började kl 11 med att lasta två unghästar. Det gick faktiskt bra och jag fick bra beröm av Åsa. Sen drog vi iväg till vetten med dom för att sedan lasta av dom och gå med dom till hagen och så. Det var ju lite svårare än vad det låter, det var några stegringar och bakåtkastningar men ändå så var dom väldigt duktiga. Nikodemus och Camino, söt-pojkarna.

Sen kom jag hem och åt frukost (vid 15.00). Åt middag med familjen och la mig i friggen och tydligen somnade för en liten stund. Selma och Johan kom och väckte mig och jag lekte med dom i nån timme. Dom åkte hem och jag gick o satte mig i friggeboden igen och såg på filmen "Code Mercery" (eller vad den hette?!) som gick på 6:an.

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Lisa
2009-07-09 klockan 11:59:35

..................Vår TV funkar typ inte så jag knappt se på den. JAG VILL OCKSÅ SE FILM PÅ TV:N <3<3



Sen att du åt frukost klockan 3 var liiite mobbat ;)


Kommentar av: Fruktbus - Ung Mamma Bland Våtservetter, Tvåårstrots & Graviditetshormoner!
2009-07-13 klockan 17:38:51

Tack för att du var med och röstade i Mami Of The Month!

För att se vem vinnaren är av Mammabloggtävlingen inklusive Designtävlingen kika in på min blogg! Kanske var det just du som vann en sprillans ny design!



Psst.. Glöm inte att lägga till mig på Bloglovin!

http://www.bloglovin.com/blog/779424/fruktbus---ung-mamma-bland-vtservetter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan