Alexander Rybak

Jag såg nyss Alexander Rybak på "Allsång på Skansen" och tänkte skriva lite om vad jag tycker om honom. Eftersom jag inte såg Eurovision så har jag knappt hört Fairytale eller något sånt så jag har inte haft någon som hels uppfattning om honom. När han kom in på Skansen och skulle sjunga Fairytale så kom han i en vit t-shirt och jeans! Det är inte riktigt vad jag trodde han skulle ha på sig (ni vet man tror ju att dom ska ha värsta kläderna på sig). Det gjorde i alla fall mig väldigt glad. Sen sjöng han. Låten och så var inte så bra tyckte jag, mest bara tråkig. Sen skulle han sjunga allsång och han sjöng "det gåtfulla folket". Det vart jätebra och han gick runt i publiken. När han höll på att gå runt så fick han en blomma av någon, troligtvis tjej, i publiken och sedan på slutet när han gick förbi en liten flicka och gav henne blommorna. Vilken jordnära kille, det gillar jag!

// Becka

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan