8 Juni

Idag var det skola som vanlgt. Bara det att det inte alls var riktit som vanligt.
På No:n hade vi värsta nostalgitrippen då Erik berättade om allt vad vi hade gjort sen i 7:an. Det var ritkigt riktigt roligt! Man började då förstå hur mycket man faktiskt hade lärt sig! Sen fixk vi reda på vad vi fick på uppsatsen... VG+! Nöjd nöjd nöjd.

Sen hade vi skåpstädning och dejtenavslutning. Vi fick vet vad killarna hade skrivit hur dom tyckte att drömtjejen skulle vara... det var ritkigt tragiskt att höra! hon skulle vara blond, stora bröst, smal, rund rumpa, kåt hela tiden och så fortsatte det i en halv evighet. Men vet ni vad det värsta var? "Hon ska aldrig ha mens". HAHAHA, lycka till med det killar (snälla, låt dom inte vara omogna småpojkar resten av livet).

Vart ganska less på min klass idag. Less på killen-som-är-negativ-till-allt-och-alla och på killen-som-tror-att-han-kan-vara-någon-genom-att-prata-hela-tiden. BLÄ! Alla klasserna skulle egentligen på utflykt imorn men istället skajag vara hemma med Gabbis och se på film, spela Cs och äta lunch vid kyrkan, myyyyysigt!

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Marielle
2009-06-09 klockan 09:33:22

De låter som en bra dag enligt mig ^^ så ska sommarlovet börjas! :D

Kommentar av: Anonym
2009-06-09 klockan 11:27:34

Hejsan! :) Jag är en tjej som bloggar om min pappas missbruk och om min egna kamp om att inte hamna i hans sits.



Följ gärna våran vardag och mina tankar och upplevelser kring alkohol!



Kram

L


Kommentar av: linea
2009-06-09 klockan 11:47:28

Vg+ är toppen!


Kommentar av: Lisa
2009-06-09 klockan 18:30:07

Nice med VG + på uppsatsen! :D



Sen kan jag trygga dig med att pojkarna kommer en dag att växa upp, och om inte spelar det inte så stor roll för du kommer inte att gå i samma klass som dom ;) (L)


Kommentar av: Eva J
2009-06-09 klockan 21:01:04

Tjenixen!



Jag måste ju hålla koll på vad som händer i Herrskog nu på slutet (utan mig :~( ), å kom på att jag kan ju spionera lite via din blogg. :~)

Grattis till VG+!



Som ofantligt mycket äldre, men inte så mycket klokare, kan jag lova att de flesta karlar så småningom lämnar pojkstadiet. Jag gissar att killarna i din klass kanske ändrar sig till en viss del när de inser att de enda kvinnor utan mens är antingen gravida eller sisådär 55+. Iofs stämmer ju 55+arna in rätt bra på flera av de övriga önskemålen också: blont hår är ju inte så långt ifrån vitt, stora bröst är vanliga (även om de då även blir längre och börjar närma sig knähöjd), liksom formen på rumpan. När det gäller "ständigt kåt" så har ju kvinnor fördelen att de kan njuta av sex hela livet utan några större problem, medan männen kan få svårt med det hur gärna de än vill när de blir äldre... Så - ni får väl rekomendera killarna i klassen att satsa på mogna damer då, för att de ska få sina önskemål uppfyllda ;~)



Jag gissar att ni tjejer även har pratat om hur er drömkille ska vara? Blev nyfiken...



Ha det kul på examen! Jag ska tänka på er! Glöm inte näsdukarna - ni kommer gråta floder...



Kram

Eva - bibl



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan