Midsommarhelgen

Torsdag
Idag åkte jag, Gabbis, Carro, Sara o Jossan upp till x:sele (För er som inte fattar så är det alltså Lycksele) och kollade på Gabbis familjs nya lägenhet! Det var suuuuperfin, mums! Sen när vi hade kollat klart och dom hade tagit med sig lite tapetprover o så så köpte vi en pizza och satte oss i "parken-som-man-kan-gå-runt-å-va-kära-i-varandra". Sen drog vi hemmåt. Och vet ni?! Jag är så häftig, jag stack ut huvve genom mitt nervevade bilfönster i 80/kmh! DET ÄR COOLT!

Fredag - Midsommarafton
Jag firade midsommar uppe hos Gabbis i v-markum. Vi hade sjukligt kul! Vi åt rabarberpaj hos hennes mormor, såg på film, spelade kubb och spelade Buzz. Vi var jätteduktiga på Kubb (Carro, jag o Gabbis)! Eftersom det var ojämna lag så var det alltid en som var tvungen att spela ensam och.... ja, den personen vann alltid, höhö! Sen spelade vi Buzz o då vann Tero & Sara när dom va med.. MEN när dom inte var med så vann jag, jippie! Pusqö hette jag också, superfint namn. Sen när det va Gabbis o jag som körde hette vi Gbglas <3

Såhär såg det ut när vi spelade Buzz!
 

Lördag
Idag åkte jag då hem ifrån V-markum för att vara hemma i 3 timmar för att sedan åka hem till Lisa! MAre och Elin var också hos Lisa o vi hittade på olika saker. Till exempel så slog jag o Elin sönder Lisas lågkvalité badminton rackerts, Marre o jag dansade Macarena dansen och alla vi spelade Singstar och Guitar Hero. Men vet ni vad det roligaste var? När klockan var kring 2 så ville Elin gå och lägga sig så då gjorde vi andra det också, men Lisa och jag kunde inte sova så vi gick ner och tog en nattmacka och spelade kort. Sen gick vi upp igen och drygade med PiggyBaby (a.k.a Marre) så att hon vaknade. Medan vi gjorde allt det här så skrattade vi konstant och tiden flöt iväg, klockan blev nämligen 7 innan vi kunde sova. Det var sjukt skoj i alla fall och något som jag gääärna gör om <3

// Becka

Kommentarer
Kommentar av: Rebellen <3
2009-06-22 klockan 18:55:51

Det var AS MYSIGT att spela Memory med kortleken, att peta på PiggyBaby och att skratta åt att du såg ut som en larv i täcket! Måste verkligen göras om <3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Rebecka Vigren, är 19 år och bor i en liten by som heter Docksta. Jag har ett brinnande intresse för fotografering och håller just nu på att starta upp mitt eget företag med inriktning på porträttfotografering.

När jag inte fotograferar tycker jag mycket om att skriva, se på film, umgås eller bara ta det lugnt och lyssna på musik. I min blogg kommer ni få se många foton och glimtar från min vardag. Välkommen hit!

Tillbaka till startsidan